Na blogu znajdziecie opis naszej konwersji z bogatą dokumentacją fotograficzną, w tym zdjęcia procesu frezowania CNC, skanów 3D oraz zdjęcia gotowego motocykla w terenie. Jeśli interesują Was detale technologiczne, zapraszamy do śledzenia naszych pracy i inspirowania się naszymi projektami!.
Na naszym blogu zaprezentowaliśmy pełny proces konwersji motocykla KTM SX 150 2T na wersję elektryczną – krok po kroku opisujemy każdy etap, a towarzyszą temu zdjęcia z realizacji, w tym wykorzystywanie najnowszych rozwiązań, skanowania 3D i frezowania CNC. To prawdziwe połączenie nowoczesnej technologii z pasją do motoryzacji!
Krótkie wideo z toru MX link
Części i Technologie Wykorzystane w Konwersji
W naszym projekcie użyliśmy silnika Sotion FW03 oraz sterownika Asi BAC 8000, które zapewniają solidne osiągi oraz precyzyjną kontrolę. Bazą jest KTM SX 150, a specjalnie dobrane opony trialowe poprawiają przyczepność i stabilność w wymagających warunkach terenowych.
Wszystkie elementy motocykla zostały dokładnie zeskanowane w technologii 3D, co pozwoliło na perfekcyjne projektowanie elementów konstrukcyjnych i mocowań. Dzięki temu procesowi mogliśmy z największą precyzją zaprojektować i zamocować obudowę akumulatora, a także zoptymalizować przestrzeń wewnątrz. Obudowa akumulatora była następnie frezowana przy użyciu CNC, a jej boki w kształcie plastra miodu stanowią nie tylko estetyczny detal, ale też poprawiają chłodzenie i trwałość całej konstrukcji.
Wydajność Akumulatora
Zastosowaliśmy wydajne ogniwa 21700 Molicel P45B o prądzie szczytowym 550A DC, z nominalnym napięciem 72V i pojemnością 4860Wh. Ogniwa zgrzane na czystej miedzi 0.3mm.Taka konfiguracja zapewnia odpowiednią moc i zasięg na trudnym terenie.
WSPAWANIE UCHWYTÓW NA SILNIK SOTION FW03
PIASKOWANIE I PRZYMIARKI SKRZYNKI I SILNIKA
Zaczynamy składanie w całość
Przymiarka nowych plastików i okleiny
0 komentarzy